reklama

Kam odchádzajú?

Stalo sa to pred niekoľkými dňami. V to ráno, keď teplota klesla na takmer mínus desať a v uliciach šantil s bezuzdnou roztopašou povestný košický vietor. Tu roztočil dovysoka snehové víry, tam vmietol ľuďom do tváre ostré snehové vločky a inde sa zasa plazil pri zemi, ťahajúc za sebou sneh, čo ledva dosadol na zemi. Ľudia šomrali, nadávali a predovšetkým sa ponáhľali niekam do tepla, niekam, kde by sa ukryli pred zimou a neprestávajúcim vetrom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Až na jedného. Malý chlapček vyšiel s otcom z Auparku. Z bezpečného tepla do zúriacej zimy. Sotva urobil niekoľko krokov, hláskom, ktorý prezvonil aj zavýjanie vetra, zvolal:

"Oci, pozri! Duchovia utekajú!"

Obzrela som sa a uvidela som to. Tesne nad zemou sa vznášali zástupy duchov, ktorí sa v podobe bielych a priesvitných závojov, rýchlosťou prekvapujúcou pre éterické bytosti, kamsi nezadržateľne ponáhľali. Kde som mala dovtedy oči?

Nestihla som si odpovedať na túto otázku. Do uší mi doľahol mrzutý hlas. Nerozumela som, čo chlapčekovi odpovedal, ale jeho tón nad akúkoľvek pochybnosť svedčil o tom, že jeho majiteľ je k existencii duchov krajne skeptický.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od tejto príhody uplynulo niekoľko dní. Duchovia sa už nepreháňajú po košických uliciach a zima opäť nadobudla svoju obvyklú, nie príliš zimnú podobu. Zostala len otázka:

Kam odchádzajú tí malí chlapci, ktorí vidia v kúdoloch snehu duchov?

Vlastne dve otázky:

Odkiaľ prichádzajú tie zvláštne bytosti, ktoré nevidia, aj keď sa pozerajú?

Iveta Rajtáková

Iveta Rajtáková

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  45x

Som Iveta Rajtáková. To podstatné, čo sa dá o mne povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSlužbyPoézia alebo pocta SufenoviSvet nie je children friendlyVideli smeVeci verejnéSvet, v ktorom žijemBoli sme v...SúkromnéZ iného sveta

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu