reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Rajtáková

Iveta Rajtáková

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  45x

Som Iveta Rajtáková. To podstatné, čo sa dá o mne povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSlužbyPoézia alebo pocta SufenoviSvet nie je children friendlyVideli smeVeci verejnéSvet, v ktorom žijemBoli sme v...SúkromnéZ iného sveta

reklama

Veci verejné

Dobrá verejná správa v akcii

Iveta Rajtáková

Dobrá verejná správa v akcii

Základným znakom civilizovanej spoločnosti je, ako sa správa k slabým a tým, ktorí sa o seba postarať nedokážu..

  • 16. nov 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 346x
  • 0
Komu možno zaistiť zbraň, a komu nie

Iveta Rajtáková

Komu možno zaistiť zbraň, a komu nie

Hovorkyňa generálnej prokuratúry tlmočila názor generálneho prokurátora, že je neprípustné, aby osoby obvinené zo závažnej organizovanej trestnej činnosti boli držiteľmi strelných zbraní.

  • 15. feb 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 350x
  • 3
Cui prodest?

Iveta Rajtáková

Cui prodest?

Niekoľko poznámok k téme obsadzovania najvyššieho správneho súdu a k tomu, v čí prospech by sa mala táto otázka vyriešiť.

  • 14. feb 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 462x
  • 0
Prečo im rovno nepoviete, že sú nespôsobilí?

Iveta Rajtáková

Prečo im rovno nepoviete, že sú nespôsobilí?

V rozhovore pre Denník N sa epidemiologička, pani Zuzana Krištúfková, vyjadrila: „Bohoslužby nebudú povolené pre osoby staršie ako 60 rokov, tak sme sa dohodli“.

  • 30. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 784x
  • 127
V čí neprospech?

Iveta Rajtáková

Politika V čí neprospech?

Predstavenie s názvom Parkovanie v Košiciach, ktorého už neviem ktoré dejstvo sa práve odohráva pred očami platiacich divákov, ťažko zaradiť do niektorého z literárnych žánrov. Tragédia? Komédia? Absurdná dráma? Fraška?.

  • 16. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 405x
  • 0
reklama
Epický zápas daňového úradu s daňový subjektom

Iveta Rajtáková

Epický zápas daňového úradu s daňový subjektom

Nepíšte mi, prosím, o tom, že používať slovo epický v takomto kontexte je nesprávne! Ja to dobre viem! Prečítajte, a potom posúďte či sa na opis absurdného divadla v podaní Daňového úradu Košice dajú použiť iné ako nezmysluplné výrazy. Nedajú.

  • 7. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 117x
  • 10
Ad: Rodič a rodič alebo ukážka hrubozrnnej demagógie par excellence

Iveta Rajtáková

Ad: Rodič a rodič alebo ukážka hrubozrnnej demagógie par excellence

Neviem celkom presne čomu vďačím za ten nerozumný nápad. Asi rozpoloženiu, v ktorom som sa ocitla, keď som včera večer dopozerala Okupáciu v 26 obrazoch. Názov článku Rodič a rodič sa mi zdal taký prívetivý. Sľubujúci, že článok bude o tom, že sú aj rodičia, ktorým, v porovnaní s tými inými, ide predsa len pri výchove detí o viac ako o to, aby v každom okamihu mali navrch a aby sa nič nedotklo ich rodičovskej autority. Jednoducho, že v tomto svete je ešte nádej a blá blá blá...a bola som v pasci.

  • 25. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 097x
  • 56
Ako sa občan - milión ubránil pokute

Iveta Rajtáková

Ako sa občan - milión ubránil pokute

Neviem, či sa ešte v školách na hodinách slovenského jazyka a literatúry preberajú literárne diela alebo žiaci, tak ako som si to prečítala pred časom v akejsi správe o smerovaní školstva, už len kreslia grafy a diagramy. V mojich školských časom však bolo nepredstaviteľné absolvovať gymnázium či strednú školu a minúť sa s človekom - miliónom. Názov blogu je ním inšpirovaný len do tej miery, že od čias trpiaceho hrdinu sa toho veľa nezmenilo. Pravdou je, že občan – milión musí byť rovnako odolným voči „bezpráviu tyranov a spupnosti pyšných“ ako menovaní aj nemenovaní literárni hrdinovia. A ako sa neskôr ukáže, vie sa aj brániť.

  • 21. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 669x
  • 1
Som sviňa

Iveta Rajtáková

Som sviňa

Mám 46 rokov. Mohla by som na tomto mieste uviesť o sebe mnoho rôznych charakteristických znakov. Obávam sa, že by boli v tomto verejnom priestore nezaujímavé. Pretože som doktorka práv. Patrím teda k rodu svíň.

  • 31. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 449x
  • 76
reklama
SkryťZatvoriť reklamu