Rozhodol sa právnik, že medzi svoje tri, či štyri dovolenky v roku, medzi ktorými nechýba Kuba ani Hong Kong, zaradí taký ľudový zážitok, ako je týždeň pri mori v Turecku. Last minute, skvelá cena. Právnik je rád. Ušetril. Je rád, až kým sa nevráti z dovolenky. Na druhý deń mu volá telefónny operátor. Oznámi mu, že vzhľadom na extrémne vysokú faktúru za predchádzajúce obdobie, požaduje zloženie zábezpeky vo výške 5400, slovom päťtisíc štyristo eúr. Dovtedy môže na svojom mobilnom telefóne hovory prijímať. On telefonovať nebude môcť. Až kým nezloží zábezpeku
Právnik nechápe. Päťtisíc štyristo eúr? Za čo? Telefónny operátor mu pripomenie, že ležiac pri tureckom mori a nekonečne sa nudiac, nenapadlo mu nič lepšie, ako krátiť si čas čítaním časopisu .týždeň a iných tlačovín vydávaných na Slovensku. Nie, tlačoviny si nepriniesol zo Slovenska. Kto by nosil na dovolenku časopisy?! Každý kúlový užívateľ informačných technológií si predsa časopisy v ďalekej cudzine sťahuje dátovými prenosmi do mobilu. Aspoň tak si to právnik myslí. Až kým sa nedozvie, že ho konkrétne časopis .týždeń vyšiel na 1600 eúr. Ten časopis týždeń, ktorý má predplatený a ktorého číslo za 1600 eúr v jeho mobile, ho čaká doma....
To bude tou bezhraničnou vernosťou značke. Alebo, že by to predsa malo niečo spoločné s matematikou?