reklama

O zásluhách

Pred slovami niet kam ujsť. Valia sa zovšadiaľ. Čoraz viac, hlasnejšie a hlasnejšie. Čím je ich viac, tým menej počúvame. Čím sú hlasnejšie, tým menej počujeme. Každý chce, a má právo vysloviť svoj názor. Na čokoľvek. A predsa sa stane, že v tejto babylonskej vrave jalových a nepotrebných rečí, najjasnejšie počujeme najtichšiu otázku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Dala som darček drahému človeku. Potešil sa aj zrozpačitel. A na otázku, čo sa deje, vyslovenú mojimi očami, povedal:

 „Keď ja neviem, či si to zaslúžim."

 Usmiala som sa, mávla rukou a povedala: „Nerozmýšľaj o tom."

 Usmial sa aj on a všetko bolo tak, ako má byť.

 Len ja neviem, či si zaslúžim, aby ma mal rád niekto, kto nevie, či si zaslúži darček z lásky. 

Iveta Rajtáková

Iveta Rajtáková

Bloger 
  • Počet článkov:  152
  •  | 
  • Páči sa:  45x

Som Iveta Rajtáková. To podstatné, čo sa dá o mne povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSlužbyPoézia alebo pocta SufenoviSvet nie je children friendlyVideli smeVeci verejnéSvet, v ktorom žijemBoli sme v...SúkromnéZ iného sveta

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu